Liste 18: Motivasyon Kaynaklarım

1. Kafaları başka türlü çalışan, yaratan, üreten insanlar: Çocuk kitapları çizerleri , yazarlar, blogcu annenin son yazılarından birindeki Tarlabaşı Toplum Merkezini kuranlar, inatla ve ısrarla başka bir dünya mümkün diyenler, iki çocuk büyüteceğiz diye dünyaya tonlarca çöp bırakmaya karşı çıkıp yıkanabilir bez üretenler, dünyanın bir ucunda aşevi kuranlar, aklı beş karış havada olanlar (mesela Deli Anne)



2. Birinin kalbine dokunduğumu hissettiğim anlar: Ah, işte bu benim en güçlü duygum. Çocuklar gibi alabildiğine merakla beni dinleyen, içini açan, maske takmayan biriyle sohbet etmek

3. Bazı mekanlar: Bunu Barış Bıçakçı ne güzel anlatır .

''Yalnızca insanların değil mekanların da beni heyecanlandırdığını, duygulandırdığını anlamıştım oralarda. Gençken insanların peşinde aptal gibi koşturup durursun. Sonra bir şey olur , vazgeçersin, kendini şehrin dinlendirici, teselli edici, şefkatli kollarına bırakırsın : Eski evler, ağaçlı sokaklar, yüksek tavanlı kahvehaneler, çay bahçeleri, parklar, eski berber dükkanları ve mavi doğramalı camekanlarında insanın alıp koynuna sokmak istediği ekmekleri sergileyen fırınlar..'' 

4. Kitaplar: Bunu tahmin etmek zor değil sanırım..Okyanus , derya, deniz edebiyat dünyası. Her gün yepyeni yetenekler ,ilham verici bir sürü isim keşfetmek adeta yaşam kaynağı.


5. Adanma umudu: Bak, bunu ancak yaşayan bilir. Bütün hücrelerinle yapmak istediğin bir işe adanmak kadar beni coşturabilecek hiç bir şey yok. Sorun o işin ne olduğunu bulabilmekte:)

6. Hayallerim: İyi ki var, hayal kurabilmek en azından ruhumu çok özgürleştiriyor.

Hayalimdeki mutfak, masa ve sohbet


7. Çekirdek ailem: Kuzucuklarım, gözlerinin içi gülen, masumiyetin diğer adı olan, dünya tatlısı minik adamlar ve eşim..Hayatın bana en büyük hediyesi.

8. Gençler: Umut, enerji, gelecek hayali. Gençlerin enerjisi başka.

9. Serin mayıs sabahları: Bu aralar sabahlar ne kadar güzel. Kuş cıvıltıları, çiçekler, üşütmeyen serin hava..Seviyorum azizim mayısı.

10. Müzik: Offf..Ne kadar yükseltiyor insanın ruh halini. Özellikle dinlediğim bir tarz yok. Hüsnü'nün klarnetine de bayılıyorum, John Lennon'dan Imagine'e de, Lois Armstrong'dan What a Wonderful World'e de..

11. Bazı filmler: İlişki Durumu Karışık, The Holiday , Çok Pişmiş, Stepmom ve daha neler neler.

Etiketler: