Enerji veren şeyler, Lider Olduğum Alanlar; Liste 32-33

İztuzu, Dalyan, plansız seyahate örnek


32: Enerji veren şeyler:

1. Sanat: İyi bir film izlediğimde, Tanrısal bir ilham ve yetenekle şarkı söyleyen- enstrüman çalan birini dinlediğimde, kendine özgü bir tarzla yazan şahane bir yazarın kitabını okuduğumda, beni hop diye çocukluğuma ışınlayan bir çocuk kitabına denk geldiğimde birkaç gün bulutların üzerinde geziyorum

2. Sohbet: Aynı dili konuşabildiğim biriyle yarenlik edebiliyorsam ki giderek daha nadir oluyor, on kaplan gücünde oluyorum.

3. Yoga: Her yoga seansı sonrası şarkılar türküler ve oyun havaları , o derece.

4. Kendime zaman ayırmak: Uzun bir duş, soğumadan içtiğim taze bir çay, bir yere yetişme ya da bölünme telaşı olmadan televizyonda güzel bir film izlemek..Yalnız başına geçirilmiş bir öğleden sonrası = benim için enerji içeceği

33: Lider Olduğum Alanlar

Evde genellikle planları, organizasyonları ben yaparım. Çekirdek aile olarak çıktığımız yolculuklarda araştırma yapmadan, körlemesine davranırız. Bugüne kadar hep keyifli geçti seyahatlerimiz. Bizim için zor olan karar vermektir ve o da genellikle bana bağlıdır.

Bunun dışında öncü olduğum pek bir şey gelmedi aklıma.

Etiketler: