Bu Aralar Hayat, 2017 sohbahar



29 ekim 2017, pazar sabahı 08:30'da okul önünde hazırdık. Bu bayram Eren evde kaldı babası ile. Çok iyi oldu. Emre ile köy içindeki yürüyüşe katıldık, çocuklar sahne sırası beklerken annelerle kahve içtik, seneye bir kırmızı kazak veyahut elbise almam lazım. Öğretmenin şıklığına bakar mısınız? 

27 ekim 2017, Tuluyhan Uğurlu Bodrum'da ücretsiz konser verdi. Atatürk'ün hayatını piyano eşliğinde bir sürü slaytla anlatan bir gösteri sundu. O akşam evde battaniye altında dinlendim epeyce. Eski, hüzünlü parçalar dinledim. Aklıma uzaktakiler düştü, içim özlemle doldu taştı. Konsere beş dakika kala üstümüze birer mont geçirip düştük yola. Evimize yakındı zaten. Yine sadece Emre ile. Yedi yaş sonrası ne güzel. 


Hafta sonlarımızın bir parçası da Emre'nin çalışmaları. Geçen pazar dördümüz oturduk, kestik, yapıştırdık, bir çiçek bahçesi yaptık köpük, pipet ve elişi kağıtları ile

28 ekimde şiir seven bir arkadaşıma jest olsun diye Küçük İskender söyleşisine gittik. Bizim keyfimiz yerindeydi ama saat on olduğunda geyik muhabbetine devam ettiklerini görünce ayrıldık mekandan.

Bilmem anlatabildim mi?

Küçük Prens'li, kabaktan masa lambası. Taa Adana'ya gitti dün. 

Biliyor musunuz ben Bodrum'da bir çocuğun tam 5. kez doğumgününe gittim. Galiba Bodrumlu olduk sayabiliriz kendimizi.

İmge kafe Bodrum
İmge kafe Bodrum..Bana hep iyi geliyor Mehmet Abi ile sohbet..

Bahçeye Ne Ektik
Elmer bir efsane olmayı hak ediyor, nasıl güzel nasıl tatlı bir çocuk kitabı.

Bahçeye Ne Ektik , sevgili Banu ve Yıldıray'ın son kitabı. Çocuklar sevdi ama bir itiraf: Son sayfalar midemi bulandırıyor; kulak çubuğu, tatak, hamam kesesi ayrıntıları olmayaydı iyiydi.




Etiketler: , ,